Follow Us @pasje.magos

czwartek, 12 stycznia 2017

14. Urodzinowe Candy u Magos :)

Kochani,
właśnie zdałam sobie sprawę, że minął rok, odkąd zaistniałam w blogosferze. Marne to moje blogowanie było przez 2016 r., ale obiecałam sobie poprawę w tym roku, więc mam nadzieję, że w przyszłym będę mogła napisać, że wywiązałam się z postanowienia ;)

A tymczasem z okazji roczku, zapraszam na cukieraski :) Przygotowałam dla Was taki oto zestaw:


A tutaj zbliżenia :) W skład zestawu cukierasków wchodzi;

1. Przecudnej urody skrzyneczka na klucze i inne drobiazgi lub na cokolwiek innego :)



2. Dwie kanwy - beżowa i granatowa


3. Muliny, tamborek i bobinki plastikowe


4. Przydasie scrapbookowe


5. Od siebie dorzucę jeszcze coś ręcznie wykonanego przeze mnie, coś słodkiego i jakiś inny mały drobiazg :)

Podoba się? :)

Oto zasady mojego candy:

1. Candy trwa od dziś, czyli 12.01.2017 r. do końca stycznia. Zwycięzcę candy ogłoszę w pierwszym tygodniu lutego :)

2. Nie wymagam dodania mojego  bloga do obserwowanych, ale będzie mi niezwykle miło, jeśli zostaniecie ze mną na dłużej :)

3. Podlinkowanie bannerka z candy na pasku bocznym swojego bloga lub post z informacją o candy.

4. Zgłoszenia do candy zamieszczajcie pod tym postem :)

5. Zgadzam się na wysyłkę cukierasów za granicę, więc zapraszam chętnych :)

A tutaj bannerek mojego candy, częstujcie się :)


Może ktoś jeszcze będzie chciał się przyłączyć do mojej zabawy blogowej KREATYWNA KARTKA, pozostawiam więc bannerek i odnośnik do regulaminu :)




Pozdrawiam i życzę powodzenia w candy!

105 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga i życzę Ci żeby się spełniło Twoje postanowienie, o którym napisałaś :) Oczywiście zgłaszam się do zabawy a banerek zabieram do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę owocnego blogowania :) chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy blogowania! Życzę Ci, abyś dotrzymała swoich postanowień i inspirowała nas na swoim blogu jak najczęściej! Cudowne prezenty przygotowałaś (szafka jest rewelacyjna) więc z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek wisi na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku i trzymam kciuki, aby w tym roku udało Ci się bywać z nami częściej :)
    Staję też w kolejce po te cukieraski i lecę umieścić banerek na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję..to dopiero początek Twojej blogowej drogi :)
    Z ogromną przyjemnością, wezmę udział w Twojej zabawie:)
    Słoneczne pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję roku w blogosferze i życzę kolejnych wspaniałych lat :) Oczywiście chętnie wezmę udział w twoim candy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszej rocznicy i zapisuje sie do candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również gratuluję roczku i zyczę jeszcze wiele"roczków"Oczywiście zapisuję się do zabawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga i życzę wielu kolejnych. :)
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy i staję w długiej już kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:) Zglaszam się bo.... uwielbiam mufinki:) Banerek już wisi:) Życzę owocnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj gratuluje rocznicy i życzę spełnienia zamierzonych celów. Zapisuję się do zabawy i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. to razem zaczynałyśmy wpadłam i zostaję:)
    wspaniałe cukierki takie lubię ::)
    czasu na realizację postów i rekoczynów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku jejku jakie cukieraski! :)
    Ustawiam się w kolejce
    banerek wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    i oczywiście Gratuluję rocznicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna cukiereczki - uwielbiam takie! :)
    Same cudowności - dla każdej z osobna z wielką przyjemnością zgłosiłabym się do udziału w zabawie!
    Z wielką chęcią polubię i oczywiście baner trafia do mnie na boczek :)
    Zacieram teraz łapki i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny blog, ponownie tu trafiam, dlaczego za pierwszym razem nie zapisałam linku? Teraz zapisuję i zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj. Po 1 chcę podziękować,że do mnie zaglądasz. Wpadłam z rewizytą.
    Po 2 z przyjemnością ustawiam się w kolejce do Twojej zabawy.
    Po 3 życzę Ci wielu przyjemności z blogowania i wielu wirtualnych przyjaźni :)
    Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje rocznicy i ustawiam sie w kolejce po cukieraski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Najszczersze życzenia z okazji rocznicy i wielu kolejnych Ci życzę:-)
    Chętnie się zgłaszam do zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli pozwolisz to ja też wezmę udział w zabawie. Fajne prezenciki przygotowałaś :) Życzę wielu lat blogowania :) Chętnie będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji rocznicy! Cukieraski wspaniałe, więc staję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku :) życzę kolejnych - oby owocnych - lat :)
    Cudne prezenty przygotowałaś :) Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych pięknych rocznic oraz weny twórczej :)
    Nie mogę przejść obojętnie obok takich cukierasów, więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :). Zycze wielu udanych blogowych lat! Ja rowniez chetnie zapisze sie na Twoje Candy. Banerek juz u mnie wisi
    http://pomalujmojswiat123.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje rocznicy!
    Zapisuję się na candy, banerek na:
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnych.
    No, i oby Ci się chciało blogować :)
    Do zabawy z chęcią się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek u mnie już wisi, ale do obserwowanych nie umiem dołączyć, bo nie mam g+

      Usuń
    2. Dziękuję :) mam też normalnych obserwatorów, na dole strony

      Usuń
  27. Gratuluję rocznicy i nieśmiało staję w kolejce.
    Banerek wisi http://szalkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafiłam do Ciebie przez przypadek dosłownie przed chwilą. Już zdążyłam się zapisać na karteczkową zabawę, a teraz jeżeli pozwolisz to zapiszę się równiez i na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy i z wielką przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie. Nagrody przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skrzyneczka jest cudna. Pozostałe rzeczy też chętnie przygarnę. Także zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne cukieraski, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję!Życzę wszystkiego dobrego i również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje! ja rocznice powstania bloga będę obchodzić w marcu, która to ? nie pamietam:) Tymczasem zapisuje się na rozdawajke u Ciebie i baaaaardzo liczę na wygraną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! I ustawiam się w kolejce po takie piękne cukieraski =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, podoba się :) Dołączam do zabawy :)
    Banner już wisi na https://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Obserwuję z przyjemnością, jako Iza Ignatowicz.
    Będzie mi miło, jeśli zajrzysz również na naszego bloga - zapraszamy na rozdawajkę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych w blogsferze. Chętnie przyłącze się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20 stycznia

    Gratuluję rocznicy! Z przyjemnością się zapisuję, banerek będzie na http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce po hafciarskie cukierasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chetnie wezme udzial w losowaniu takich cudnosci!!! Gratuluje roczku!!

    OdpowiedzUsuń
  41. O matko, jakie cuda! Ustawiam się w kolejce ;-)

    Zapraszam też na moje candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy i życzę Ci wytrwałości w blogowym świecie. Raz chce nam się więcej pisać raz mniej ale blog pozytywnie uzależnia.
    Zgłaszam się do twojej zabawy, zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała rocznica i oby tak dalej. Staję w kolejeczce po cudowne prezenciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych lat w blogowym świecie :)
    Z miła chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę kolejnych twórczych lat i wielu inspirujących dni . Chętnie zapiszę się do zabawy. Zabieram banerek i zostawiam serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy i zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję pierwszej rocznicy. Życzę wytrwałości w blogowaniu. Będzie potrzebna :)
    Będę wpadać ;)
    A na razie porywam banerek i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  48. oj kochana toś ty tylko kilka miesięcy starsza ode mnie :))
    Gratuluję, na słodkości się zapisuję i juz niedługo do siebie na rozdawajkę zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje z okazji roczku:) Życzę Ci jeszcze wielu lat pełnych sukcesów w blogosferze:) Chętnie przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy! U mnie dziś 3 rok blogowania się zaczyna! Uff
    Chętnie dołączam do obserwatorów, staję w kolejce po te cudowne cukierasy i zabieram baner do siebie :) http://niezchin.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Gartuluję roczku i życzę wielu kolejnych lat w blogosferze i nieustającej weny.
    Ustawiam się w kolejce bo zakochałam się w tej skrzyneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy!Cudne prezenty,czy i ja mogę się zapisać do zabawy?:)
    Jeśli tak, to banerek na stronie http://krzyzykowyzakatek.blogspot.com . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję blogowego roczku i dołączam do zabawy :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolorowo tutaj u Ciebie a co tam zostaję na dłużej i oczywiście dołączam do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepieknie i kolotowo.Jak mozna to i ja do zabawy sie zapisze:)Pozdrawiam .
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Trafiłam przypadkowo, ale bardzo się cieszę.
    Gratulacje i siły ma dalsze blogowanie :)

    mój blog: www.karkakg.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję Ci rocznicy i życze dalszego fajnego blogowania.
    Trzymam kciuki za Kruszynę :)
    Staję grzecznie w kolejce, choc rzadko zdarza mi się wygrywać ...
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluje rocznicy i zycze wytrwalosci i dalszego tworzenia pieknosci, Z przyjemnoscia dolacze do grona twoich obserwatorow i grzecznie ustawie sie w kolejce po cukierasy. Pozdrawiam serdecznie. http://villaewa77.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję i zgłaszam się :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję i zyczę kolejnych latek blogowania ;)
    Zgłaszam się https://magia-zdobienia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rocznicy :) Ustawiam się w długą kolejkę, bo po cudeńka warto stać. Banerek powiesiłam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  62. z ogromna checia zostane u ciebie na dluzej, oczywiscie takich cukierasow nie odpuszcze ,wiec i na nie sie pisze.
    zycze kolejnych tworczych lat :)
    pozdrawiam serdecznie
    http://magdusiaa.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)